به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

فال روز 18 شهریور ماه88!

فال روز 18 شهریور ماه88!

 

متولدین فروردین: دیگران از صحبت در مورد احساسشان طفره می روند، اما مجبورشان نکنید. اگر بحثی پیش آید نمی توانند ساکت بمانند و آن موقع می گویند که در ذهنشان چه می گذرد.

 

متولدین اردیبهشت: در چند روز آینده  دوستان تمایل زیادی برای کمک به شما دارند . به مهمانی های زیادی دعوت می شوید و دیگران رفتاری گرم و صمیمی با شما دارند. روحیه و اعتماد به نفس شما بالا می رود و متوجه می شوید که چه قدر با ارزش هستید.

 

متولدین خرداد:  تا زمانی که برای یک نفر قانون تعیین نکنید، متوجه نمی شود که باید حرف های شما را جدی بگیرد. اگر لازم است، عاقلانه تر است تا حرف هایتان را با عمل خود، حمایت کنید تا دیگران منظورتان را بهتر بفهمید و  کارها را جدی بگیرید.

 

بقیه در ادامه مطلب


متولدین تیر: خیلی جالب است که شخصی را که فکر می کردید به خوبی می شناسید رفتاری عجیب داشته باشد.اگر یکی از اعضای خانواده باشد کمی نگران کننده است.پیش از این که همه چیز را خراب کند سعی کنید ابتدا به نرمی رفتار کنید،این روش بهتر است.

 

متولدین مرداد: گرچه کسی نمی تواند شما را از اجتماعی بودنتان جدا کند، زمان هایی وجود دارند که باید از این روش خود، کناره گیری کنید. امروز یکی از آن روزهاست و شما زمان هایی از داشتن خلوت برای خود بسیار لذت خواهید برد. حتی اگر تمام آن چه که انجام می دهید زل زدن به جایی باشد، دوباره احساس شادابی کرده و مجدداً آماده ورود به اجتماع می شوید.

 

متولدین شهریور: امروز باید با دوستان و آشنایان باشید.اگر برنامه ای بار تعطیلات آخر هفته تدارک ندیده اید حتماً این کار را بکنید.اگر وقت آزاد دارید به یکی از سرگرمی های مورد علاقه تان بپردازید.

 

متولدین مهر: شما در بهترین حالت روحی قراردارید البته اگر اجازه دهید که اوضاع به روش خودش پیش برود و در زمان مناسب خود اتفاق بیافتد . گر چه اگر از شما توقع کمک داشته باشند ، شما با خوشحالی با بقیه همکاری می کنید ولی ترجیح میدهید که حداقل برای مدتی شما را به حال خود رهاکنند . همچنین ممکن است بخواهید بر روی پروژه های کار کنید که هنوز آماده ارائه نیستند و هنوز به تفکر جدی تری نیازمندید.

 

 

متولدین آبان: امروز بسیار مرتب و منظم هستید و به خوبی می توانید به اهدافتان فکر کنید.سعی کنید به کارهایی که در زمینه شغلی به شما چیزی یاد می دهند تکیه کنید.می توانید موفقیت های زیادی به دست آورید.

 

متولدین آذر: ممکن است امروز محکوم به این که بیش از حد توان خود دارید سعی می کنید شوید. اگر خوشبینی شما را وادار کرده که بکارهایی دست بزنید که معمولاً نمی زنید پس بهتر است که نگاهی خوب به حقیقت بیاندازید و قبول کنید که گاهی اوقات قول هایی می دهید که قادر به اجرایشان نیستید. ولی بهرحال بهتر است دیگران نفهمند که شما ذاتاً به نیمه پر لیوان نگاه می کنید و این هیچگاه در شما تغییر نخواهد کرد.

 

متولدین دی: صداهای زیاد در سرتان وجود دارد که واقعاً‌ لازم است کمی استراحت کنید و به آن ها فکر کنید. شاید این صداها به خاطر این باشد که در یک زمان تمایل دارید دو مسیر را بروید. به خاطر داشته باشید که ماورای بشریت نیستید، گرچه این طور فکر می کنید.

 

متولدین بهمن: اگر بتوانید افردای تشویق به بیان احساسات شان کنید احساسات آنها شما را شگفت زده می کند . چیزی که می گویند دور از انتظار نیست اما آخرین چیزی است که انتظار دارید .  اما شما نیز آنها را متعجب و شوکه می کنید بنابراین اگر دیگران هم همین کار را کردند نباید تعجب کنید.

 

متولدین اسفند: شما به آسانی می توانید پی ببرید در مصرف غذا و نوشابه زیاده روی کرده اید . خوب شما اخیراً زندگی را خیلی خودکامه هدایت کرده اید و این حقیقتاً مناسب شما نبود. زیرا بسیار خوداری می کردید. دیر یا زود مجبور بودید که رها کنید و فقط ببینید که چه اتفاقی افتاده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد