به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

دانلود نقشه های شهرها و کشور ها

دانلود نقشه های شهرها و کشور ها با نرم افزار Google Satellite Maps Downloader v6.46  

همانطور که می دانید یکی از سرویس های سایت گوگل نشان دادن نقشه شهر ها و کشورهای مختلف است. در واقع شما با وارد کردن نام شهر خود می توانید مناطق مختلف آن را از بالا تماشا کنید. در این سرویس کلیه ی جزیات شهر ها مانند ساختمان ها ، خیابان ها ، پارک ها و ... به صورت کاملآ واقعی نمایش داده می شود و شما می توانید مناطق مختلف را با جزیات دقیق آن ها ملاحظه کنید. اما این سرویس دارای محدودیت هایی نیز می باشد به طور مثال: کاربرانی که دارای سرعت اینترنتی پایینی هستند به دلیل بالا بودن حجم تصاویر قادر به تماشای آن ها نمی باشند و یا امکان دانلود نقشه وجود ندارد و کاربر مجبور است نقشه نشان داده شده را در قالب یک فایل تصویری با کیفیتی نه چندان مناسب ذخیره کند.

Google Satellite Maps Downloader v6.46.jpgGoogle Satellite Maps Downloader نرم افزاری است که به شما کمک می کند به راحتی و با وارد کردن طول و عرض جغرافیایی کشور و یا شهر های مختلف، نقشه آن ها را با کیفیتی بسیار بالا دانلود کنید. همچنین شما با داشتن مختصات دقیق از یک قسمت از شهر خود مثلآ: مختصات دقیق خانه ی خود که می بایست طول و عرض جغرافیایی آن را از 4 سمت شمال ، جنوب ، شرق و غرب داشته باشید و با وارد کردن مقیاس ها در قسمت های مورد نظر می توانید تصویر خانه خود را از بالا به همراه حیاط ، خیابان های اطراف و ... مشاهده کنید. افرادی که دارای سرعت اینترنتی پایینی هستند نیز می توانند نقشه ها را دریافت کنند در واقع این نرم افزار یک نقشه را که دارای حجم بسیار بالایی است به طور کامل دانلود نمی کند بلکه هر قسمت از نقشه را در قالب تصویری در ابعاد و اندازه کوچک دانلود کرده و سپس مجموع تصویر های دریافتی را در یک فایل با فرمت gmid ذخیره می کند و آن ها را با کمک برنامه Map Viewer که به همراه خود نرم افزار نصب می شود به هم می چسباند و با امکانات مختلفی از قبیل زوم ، زوم نقطه ای و ... نشان می دهد. علاوه بر این شما می توانید کلیه ی تصاویری را که در ابعاد کوچک به صورت پازل از یک نقشه دریافت نموده اید با کمک برنامه Images Combiner که به همراه خود نرم افزار نصب می شود به هم بچسبانید و سپس آن را در یک فرمت تصویری با کیفیت بسیار بالا مثل فرمت BMP ذخیره کنید تا بتوانید نقشه را به کمک نرم افزار های فتوشاپی مشاهده و یا ویرایش کنید.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- دانلود نقشه شهر و کشور های مختلف.
- بی نیاز به سرویس سایت گوگل.
- دانلود نقشه ها با سرعت پایین اینترنتی.
- به هم چسباندن تصاویر دریافتی و ذخیره آن در فرمت BMP.
- امکان مشاهده نقشه در فرمت gmid.
- مشاهده نقشه خانه ی خود با کیفیت بالا.
- قابلیت تنظیم درجه بزگنمایی قبل از دانلود.
- امکان تغییر سایز تصاویر دریافتی از نقشه مورد نظر.
- داشتن محیط ساده و کاربر پسند.
- حجم بسیار کم.
- و ...

برای نمونه مقیاس شهر پاریس را در اختیارتان قرار داده ایم که پس جاگذاری این مقیاس ها در تنظیمات نرم افزار می توانید نقشه این شهر را به طور کامل دانلود کنید.
Left Longitude: 2.34412
Right Longitude: 2.355541
Top Latitude: 48.858895
Bottom Latitude: 48.854270

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

اگر از سرعت کافی برای دانلود بهره مند نیستید میتوانید این محصول و سایر نرم افزارها و بازی های مورد نیاز خود را از طریق سایت زیر با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری نمائید

http://www.123softiran.com/shop

 

  • دانلود - Download Link
  • لینک دانلود کمکی - Mirror Link
  • حجم: 1 مگابایت
  • رمز: www.mihandownload.com
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد