به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

فال روز 2 شهریور ماه88!

متولدین فروردین: شکیبایی خصوصیتی است که در حال حاضر بسیار به آن احتیاج دارید. شرایط بسیار خوبی دارید، می توانید آرامش داشته باشید و به فکر ایجاد تغییراتی در زندگی باشید.

 

متولدین اردیبهشت: سعی کنید خودتان را زیاد خسته نکیند و بیش از حد کار نکنید . خستگی های این هفته آخر اکنون بر شما اثر می گذارد . اگر این طور شد حتماً در آرامش خانه استراحت کنید و از شرایط لذت ببرید.

 

متولدین خرداد: امروز، روز متفاوتی است که البته در مورد تمام خردادی ها صدق نمی کند. امروز آغازی از یک فصل زندگی شماست و می توانید انتظار اتفاقات خوبی را داشته باشید.

  

بقیه در ادامه مطلب

متولدین تیر: امروز کمی عصبی و پرخاش گر هستید.متاسفانه به نظر می رسد راه تان را اشتباه می روید اما گاهی این اتفاق می افتد.

 

متولدین مرداد: هر کاری که امروز انجام می دهید، می خواهید که با تمام روح و قلبتان توام باشد. در غیر این صورت، از این که ناراحتید و یا در نیمه کار، آن را رها کرده اید، متعجب خواهید شد. امروز روزی عالی برای وقت گذراندن با اشخاصی است که واقعاً به آنها توجه دارید، حالا هر رابطه ای که بین شما وجود دارد مهم نیست. تنها بودن با آنها به شما یادآور خواهد شد که چه قدر آنها برایتان مهم اند.

 

متولدین شهریور: امروز جدی هستید،مخصوصاً در رابطه با گذشته،اختلافات قدیمی دوباره ظاهر می شوند،باعث می شود به مشکلاتی فکر کنید که هرگز نتوانستید آن ها را حل کنید.وقت آن رسیده که برخی از این کینه ها را دور بریزید.مخصوصاً اگر کاری از دست تان بر نمی آید.

 

متولدین مهر: امروز می خواهید که استراحت کرده به انجام هیچ کاری سخت و انرژی گیری دست نزنید.یک گفتگوی آرام با شخص مورد علاقه تان، دیدار از جا یفرهنگی و یا زیبا و یا رفتن به سینما اکنون میتوانند انتخابهای خوبی برای این حالت شما باشند.اگر دوست دارید به خرید بروید ، غرق در چکمه های زیبا و لباس هایی دوخته شده از پارچه های اعلاء می شوید.

 

متولدین آبان: امروز بسیار خود رای هستید و هیچ کس نمی تواند شما را منصرف کند.به هر حال می توانید به اهداف آینده تان فکر کنید.از آنجایی که در حال حاضر انرژی زیادی دارید می توانید موفقیت های زیادی هم به دست آورید.

 

متولدین آذر: امروز تاثیر سیاره ها خیلی جالب نیست. پس مواظب باشید ساده لوحی نکنید چون شخصی امکان دارد با گفتن یک حرف و انجام کاری دیگر شما را کاملاً منحرف سازد. شاید فکر کنید که حواستان جمع است ولی هر چه می کنید مواظب باشید هیچ نوع تعهدی چه لفظی و چه بصورت نوشته تا 2 سپتامبر ندهید.

 

متولدین دی: دیگران تمایل دارند که فراموشکار و کمی گیج باشند بنابراین اگر متوجه آن شدید، عصبانی و بداخلاق نشوید. با رفتاری کاملاً واضح و روراست به آن ها یادآوری کنید که شما هم آنجا هستید و مطمئن باشیدکه پاداش زیادی خواهید گرفت. این خیلی بهتر است تا در خانه بمانید. این طور نیست؟

 

متولدین بهمن: امروز باید بین کار و تفریح یکی را انتخاب کنید و این موضوع راه پس و پیش را بر شما می بندد . در حقیق احساس می کنید که بر سر دو راهی مانده اید و مطمئن  هستید که هر تصمیمی بگیرید یک نفر را ناراحت می کند . پروژه ای که بر روی آن کار می کنید با مانعی برخورد می کند اما اجازه ندهید که اعتماد به نفس تان را تضعیف کند زیرا این یک تغییر ناگهانی و موقتی است که بر کار شما تاثیری ندارد.

 

متولدین اسفند: شما با بخشندگی تان قرار است به یک همکار یا آشنا کمک کنید. اما بعضی از مردم نمی توانند از کمک برخوردار شوند. در نتیجه خودتان باید کل پروژه را به اتمام برسانید. همین یکبار است شما بایستی مودب ولی محکم از همکاری امتناع کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد