به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

فال روز 31 مرداد ماه 88!

متولدین فروردین: امروز، روز صلح و آرامش است. دوست دارید از سر و صدا دور باشید و در خانه بمانید و استراحت کنید. اگر دیگران از شما درخواست غیر قابل انتظاری دارند می توانید مودبانه آن را رد کنید زیرا امروز می توانید انرژی تان را شارژ کنید و به آینده فکر کنید .

 

 متولدین اردیبهشت: مسائل مالی به دو دلیل با مانع روبرو شده اند. زیرا از کارهایی که انجام می دهید پولی به دست نمی آید و دیگر این که لازم است که بدانید در کاری که می خواهید انجام دهید تا چه اندازه حمایت می شوید . حتی در حال حاضر احساس تنهایی می کنید و با همسرتان هیچ حرفی نمی زنید

 

متولدین خرداد: امروز آماده اید تا حساب شده ریسک کنید و به دنبال ماجراجویی هستید، نتیجه یک تصمیم جسورانه را ارزیابی می کنید و فکر می کنید که آیا باید شرایطی را که با سرعت تصمیم گرفته اید ترک کنید دوباره به دست آورید؟! خوشبختانه نمی توانید برگردید، تنها چیزی که در حال حاضر به طور موقتی از آن رنج می برید نبود شجاعت و دلیری است. هرگز نترسید، شجاعت دوباره بر می گردد.  

  

بقیه در ادامه مطلب

متولدین تیر: شاید محدودیت ها و حد و حدود از بین برود اما لازم نیست نگران باشید.در حقیقت شما موفق می شوید.مخصوصاً اگر در رابطه با روابط عاشقانه باشد.معمولاً آنقدر سخت گیر هستید که هر کسی را نمی پذیرید.  

 

متولدین مرداد: امروز توانایی زیادی برای برقراری ارتباط با دیگرن دارید. خصوصاً‌ وقتی راجع به مسائلی که بسیار برایتان حائز اهمیت است صحبت می کنید. مطمئن شوید که هر از چند گاهی نیز به دیگران اجازه صحبت کردن را می دهید! هم چنین امروز، روز خوبی برای رسیدگی به اوراق کاری مربوط به مسائل مالی می باشد، به طور مثال حساب بانیک و یا برنامه ریزی و پیش بینی بودجه برای باقی ماه را بررسی کنید.  

 

متولدین شهریور: امروز به راحتی می توانید صحبت کنید و حرف هایتان را برای دیگران بازگو کنید.البته به سختی می توانید دست از صحبت بردارید زیرا حرف های زیادی برای گفتن دارید.درسخنرانی ها.مصاحبه ها موفق  هستید به شرطی که هرازگاهی دست از صحبت بکشید و به دیگران فرصت دهید.  

 

متولدین مهر: امروز خورشید وارد علامت خاکی باکره میشود که حاکم بر خصوصی ترین بخش های چارت شماست.این بدان معناست که هر ازچند گاهی می خواهید مطالبی را برای خودتان بررسی کنید و اگر در طی چند هفته آینده افراد دیگری در اطراف شما باشند ، شما احساس نا آرامی و ناراحتی خواهید کرد.اگر واقعاً تنها بودن تان ضروری است سعی کنید از راه و روش هایی استفاده کنید که بتوانید برخی اوقات خلوت خود را حفظ کنید، در غیر این صورت به شدت احساس عصبی بودن و ناآرامی میکنید.  

 

متولدین آبان: مراقب باشید که با یکی از دوستان و یا آشنایان دعوا نکنید.شاید بیشتر از شما بدانند و تجربه داشته باشند وبعدها به کمک آن ها احتیاج پیدا کنید.به این موضوع بیشتر به عنوان تمرین انسانیت نگاه کنید تا پذیرفتن شکست.  

 

متولدین آذر: امروز خورشید به خانه خاکی شهریور وارد می شود که این خانه نقش اجتماعی شما و ارتباطتان با افراد مسند قدرت می باشد بعضی از شماها ممکن است موقعیت خیلی عالی برای درخشیدن در هفته های آتی داشته باشید. اگر هنوز هدفتان تعالی است بدنبال حمایت کسی که نمونه و مشوق خوبی برای شما می تواند باشد بگردید.

 

متولدین دی: احتیاج به کسی دارید تا از شما حمایت کند و خوشبختانه شخصی به ملاقاتتان می آید یا به جایی دعوت می شوید که شما را واقعاً خوشحال خواهد کرد. سعی کنید از فرصت استفاده کنیدو با گروه دوستان بیرون بروید زیرا بیرون رفتن دو نفر در حال حاضر کار زیاد جالبی نیست. شاید حرف های زیادی برای گفتن داشته باشید اما اول صبر کنید تا همه سکوت کنند.

 

متولدین بهمن: امروز خورشید به شهریور می رود و قسمتی از چارت شما که به شرکای شغلی مسائل ایمنی و انجام کارهای پر خطر مربوط می شود . اگر سعی دارید به اوضاع مالیتان رسیدگی کنید شاید بهتر است که در هفته های آینده با مسوول بانک یا مشاور مالی خود صحبت کنید .  همچنین اگر با مسوول امور اداری در تماس باشید این شخص می تواند به شما کمک کند تا به خوبی پیشرفت کنید . تا زمانی که با این شخص صحبت می کنید این موضوع را در نظر داشته باشید که او یک موجود زنده است نه یک ماشین .

 

 

متولدین اسفند: شما ممکن است توجه تان به چهره جدیدی جلب شود این شخص از خود حالتی روحانی و جذاب بروز می دهد . اگر وقت آزاد ندارید که به او نزدیکتر شوید از او دور شوید حرارت او شما را خواهد سوزاند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهراد شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:15 http://paziresh.malaysia.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ جالب و به روزی داری من شما رو لینک کردم شما هم منو لینک کنین
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد