به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

فال روز 5 مهر ماه88!

متولدین فروردین: مریخ نیز در برج میزان می باشد. شاید مشکلاتی را در ارتباطتان با دیگران ایجاد کند اما خوشبختانه زیاد در برج میزان نمی ماند. گاهی همه به شما علاقه دارند و گاهی محبوبیتتان را از دست می دهید. نگران نباشید همیشه نمی توانید برنده باشید. اما سعی خودتان را بکنید حتماً دیگران از زحمات شما قدردانی می کنند.

 

متولدین اردیبهشت: ‌امروز روحیه لطیفی دارید و این موضوع دیگران را به شما جذب می کند. سعی کنید قولی ندهید زیرا به خاطر حالت احساسی ای که دارید مشکل می توانید از زیر آن در بروید.

 

متولدین خرداد: ممکن است امروز عصبانی باشید اما اگر من جای شما بودم به دوستان و همکاران فرصت بیشتری می دادم زیرا نه تنها شما بلکه آنها هم امروز بی حوصله و عصبانی هستند. خوشبختانه روحی مستقل هستید و می توانید مدتی بدون هیچ مشکلی با خودتان تنها باشید.

  

بقیه در ادامه مطلب

متولدین تیر: برخی از شما تمرین کرده اید تا خستگی ناپذیر باشید.اما اکنون هیچ فایده ای ندارد.تغییرات زیادی در حال انجام است و شما مثبت می اندیشید.شاید همسرتان تغییرات را نپذیرد و به چیزهای قدیم اهمیت دهد.شما برای کارتان لیاقت و استعداد لازم را دارید.

 

متولدین مرداد: امروز شما لبریز از انرژی پویا و اشتیاقید و قدرت رویارویی با هر چیزی را دارید. قانع کردن مردم برای این که اوضاع را از نقطه نظر شما ببینند، همانند افتادن یک تنه درخت برایتان سهل و آسان است. پس اطمینان حاصل کنید که بیش از آن چه می توانید، مسئولیت نپذیرفته باشید و بیش از توانتان قول ندهید. هم چنین احساس قدرتمندی و پرانرژی بودن دارید و نیاز دارید که روی برخی از انرژی های ذهنی تان کار کنید تا از تحریک شدن اعصاب و حساسیت شما جلوگیری کند.

 

متولدین شهریور: سعی کنید مراقب پول خرج کردن باشید تا ولخرجی نکنید.مشکل این جاست که زمانی که شروع به خرج کردن می کنید نمی دانید کی دست برمی دارید و نمی خواهید هم بدانید.می توانید سرمایه گذاری کنید و پول خوبی به دست آورید.

 

متولدین مهر: ممکن است شما هیچ وقت این قدر راجع به خود متفاوت فکر نکرده بوده اید ولی دقیقاً کاری است که امروز می کنید.شما آن قدر انرژی دارید که می توانید که یک تنه درخت عظیم را از ریشه در آورید پس آنرا بیهوده هدر ندهید.امروز روز بی نظیری برای صحبت به مسائل بزرگ است و امروز بیش از همه می توانید خود را به جلو هل دهید.گرچه خیلی بلند پروازی نکنید چرا که در حال حاضر نمی توانید معجزه ای کنید.

 

متولدین آبان: امروز زیاد سخت نگیرید و گرنه احساسات تان جریحه دار می شود.سعی کنید زیاد به چیزهایی که از آن ها مطمئن نیستید امیدوار نشوید زیرا ناامید می شوید.از این که به دیگران کمک کنید خوشحال می شوید اما به ارزش های خودتان اهمیت دهید.

 

متولدین آذر: در حال حاضر یک رابطه خاص در زندگی شما وارد می شود. ولی بدلایلی زمان برای این که این رابطه را به جلوتر بکشانید زمان خوبی نیست. شاید یکی از شما از این که خود را وقف رابطه ای بکند وحشت دارد یا هنوز نیاز دارید همدیگر را بهتر بشناسید. بهرصورت، باید قبول کنید که هر مسئله ای زمان خاص خودش را برای اتفاق افتادن دارد چه به برنامه شما جور در آید یا نیاید.

 

متولدین دی: اکنون سیارات به شما کمک می کنند مریخ نیز وارد برج میزان می شود و حتماً به دنبال موفقیت می روید. امروز به کارتان می چسبید و تصمیم می گیرید که شروع به فعالیت کنید. چند هفته آینده فرصت های زیادی خواهید داشت، اما هر چه قدر زودتر شروع کنید، زودتر کار مناسب پیدا می کنید.

 

متولدین بهمن: امروز با همه رفتار خوبی دارید و مهم نیست که چه نسبتی با شما داشته باشند . امروز روز مناسبی است که افراد را بهتر درک کنید . به خصوص اگر اخیراً رفتارشان سوال برانگیز بوده است یا لازم است که فضای قابل تحمل تری را بین خودتان ایجاد کنید . اکنون پیشرفت زیادی می کنید .

 

متولدین اسفند: اکنون مریخ می خواهد به برج میزان نقل مکان کند و شما قصد دارید بیشتر در کارتان تعادل ایجاد کنید آگاه باشید اگر شما بدهکاری دارید اکنون می توانید آن را به صندوق بپردازید . اگر از کار بر کنار شده اید کسی باید بداند شما نمی توانید برای همیشه منتظر شوید. شما عمل می خواهید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد