به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

فال روزانه دوشنبه سی ام شهریور 1388

دوشنبه سی ام شهریور ماه  1388 

نام ماه

شاید یکی از دوستان بخواهد جدی با شما صحبت کند. شایدنظر شما را بخواهد. سعی کنید اگر حوصله دارید صحبت کنید زیرا بعداً به دعوا کشیده می شود زیرا به حرف هایشان بی توجه بوده اید.

 

فروردین

اکنون تغییراتی در حال انجام است و احتمالاً‌ دید جدیدی به زندگی می دهد. شاید در اثر فعالیت زیاد دچار صدمه جسمانی شوید اما در هر صورت هر نوع فعالیتی که انجام دهید. نتیجه خوبی خواهد داشت. بهتر است رفتار و ایده های گذشته که خیلی هم به آن علاقه دارید را کنار بگذارید.

اردیبهشت

در طول صبح برایتان بسیار مشکل است که به آرزوهایتان فکر کنید و تمام توجه تان را به کارتان یا قرارهایی که دارید بدهید. خوشبختانه بعدازظهر این حال و هوا تغییر می کند و بسیار شادو سرحال می شوید که همه دوست دارند وقتشان را با شما بگذرانند ورزش های تیمی در حال حاضر بسیار عالی هستند.

خرداد

 

 

بقیه در ادامه مطلب

همه شما را تشویق و تمجید کرده اند اما شما اجازه نمی دهید که باعث غرور شود.این طور نیست؟فراموش نکنید که از کسانی که به شما کمک کرده اند تشکر کنید.

 

تیر

 

امروز شما دارای اعتماد به نفس عمیقی هستید، خصوصاً‌ در رابطه انجام کارهای مالی تان. هر چند این امر کمک می کند که در رویارویی با اشخاص، مهم خونسردی خودتان را حفظ کنید، باید توجه داشته باشید که احتیاط را به فراموشی نسپرده و ریسک نکنید. با وجود این امروز روزی عالی برای سرمایه گذاری های بزرگ می باشد و تمامی آن چه را که می خواهید در اختیار شما قرار داده و کاملاً می دانید که چه کاری انجام دهید و چه قدر باید هزینه کنید.

مرداد

امروز شانس شما خوب است و همه چیز به خوبی پیش می رود.اما سعی کنید ریسک نکنید که بعداًَ به دردسر بیفتید.اگر رفتارتان خوب باشد افراد بیشتری در کنارتان خواهند بود.محبوبیت بیشتری می یابید.

شهریور

امروز بسیار امیدوارید و باور کرده اید هر چیزی به بهترین نحو خودش پیش می رود حتی اگر همیشه این چنین نبوده باشد.هم چنین شما امروز بسیار همدرد و مهربان شده اید و این شانس را دارید که به کمک افرادی که کم شانس تر از شما هستند بروید.چه در ازای کارتان پولی بگیرید و چه به صورت خیریه کار کرده و وقتتان را در اختیار آنها بگذارید.در حال شما نمونه ای عالی برای دیگران هستید.

مهر

آرامش خود را به دست آورید و اعتماد به نفس داشته باشید مخصوصاً اگر قرار ملاقات دارید یا درباره موضوعی باید ازخودتان دفاع کنید.می توانید در زمان مناسب حرف مناسب بزنید و می توانید به سود خود عمل کنید.اگر وقت اضافی دارید می توانید ورزش کنید مخصوصاً اگر رقابتی در کار باشد.

آبان

آن گفته قدیمی درباره آدم های توی خانه های شیشه ای را شنیده اید.(آدم هائی که زود بهشان بر می خورد؟؟) آن را در نظر داشته باشید چون امکان دارد براحتی ایرادات کسی را به او گوشزد کنید و یادتان باشد که خودتان هم ایراداتی دارید. دیگران خیلی سریع دوپهلو حرف زدن شما را می گیرند. پس فکر نکنید که براحتی از این مهلکه خلاص خواهید شد. حتماً نظرات و انتقادات سازنده خود را عنوان کنید ولی اولین کسی باشید که نواقص خود را نیز قبول می نمائید.

آذر

فعالیت های سیاره ای در چند روز آینده مشکلاتی را در قسمت های مختلف چارتتان ایجاد می کنند. کارهای قانونی که مدتی معلق مانده بودند اکنون به مرحله ای بحرانی می رسند.. اگر در اداره چاپ یا رسانه های گروهی کار می کنید مخالفت هایی پیش می آیند. و بیش تر از همه این ها اگر ازدواج کرده اید با خانواده همسرتان مشکلاتی پیدا می کنید. به نظر می رسد پشت سر هم بد می آورید. این طور نیست؟

دی

در مقابل کسانی که انجام همه کارها را به دوش خود می پسندند بایستید . احتمالاً حقیقت را آشکار نمی کنند و حتی شاید به روشهای پنهانی سعی دارند شما را تحت نفوذ خود در آورند . ممکن است مشاجره ای درباره عقاید متفاوت پیش آید و هیچ کس تمایل نداشته باشد از عقیده اش صرف نظر کند . پیروزی یعنی این که بر عقیده خودتان به عنوان یک اصل و نه از روی غرور ایستادگی کنید .

 

بهمن

نگویید به شما اخطار نکردم .. اگر سر شما به دلیل بی مبالاتی داد و بیداد شده است و هیچ کس را به جز خودتان مقصر ندانید . اما خودتان را به خاطر آن آزار ندهید فقط آن را برطرف کنید و نگذارید دوباره اتفاق ببفتد. شما واقعاً پیشرفت درست می کنید . بنابراین اجازه ندهید یک حادثه ناگوار اطمینان شما را خدشه دار کند.

 

اسفند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد