به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

فال روز 25 شهریور ماه88!

متولدین فروردین: اگر در مسائل مالی کمی تغییر ایجاد شود گیج می شوید. اما بعداً متوجه می شوید که آن ها خودشان خود به خود حل می شوند.

 

متولدین اردیبهشت: به شما پیشنهاد می شود  با دوستان به گردش بروید زیرا سرگرمتان می کنند و با هم غیبت می کنید. بسیار سخاوتمند هستید ودست و دلباز. دیگران برای مشورت پیش شما می آیند بهتر است تفریح و سر خودتان را گرم کنید.

 

 

متولدین خرداد: امروز ستارگان تاکید دارند که از قوانین پیروی کنید. اگر بخواهید سرپیچی کنید، متاسفانه حتماً‌ دستگیر می شوید.

  

بقیه در ادامه مطلب

متولدین تیر: تمام وقت تان را به کارهای خانه اختصاص ندهید و گرنه یک نفر را عصبانی می کنید.این یک حقیقت است که همسرتان دوست ندارد همیشه شما را در حال کار یا پیشرفت ببیند.زیرا همیشه از این می ترسد که او را ترک کنید.او را مطمئن کنید که این طرز فکرشان اشتباه است.

 

متولدین مرداد: امروز شما بسیار ریلکس و آرام می باشید. و از این که هر کاری را بدون عجله یا اجبار انجام می دهید بسیار خوشحال خواهید بود. همراهی شخص خاصی، برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود و از وجود او خسته نمی شوید. حتی اگر او را به خوبی نمی شناسید او به شما کمک می کند، تا آرامش بیابید، احتمالاً به زودی او را خوب خواهید شناخت. این طور نیست؟ هم چنین امروز روز خوبی است برای این کار که اکر اخیراً مشکلی با شریک زندگی تان داشته اید، آن را حل کرده و کنار بگذارید.

 

متولدین شهریور: بعد از فعالیت های زیاد دیروز،امروز کمی آرام تر کار کنید.به یک استراحت نیاز دارید و اگر نه خودتان رابیمار می کنید.همکارانتان به شما کمک می کنند و بسیار مفید هستند و می توانند فضای هماهنگی را به وجود آورند.

 

متولدین مهر: متولد مهر عزیز شما به عنوان یکی از رمانتیک ترین ماه های منطقه البروج شناخته شده اید.و امروز واقعاً این شهرت خود را اثبات می کنید.این خبر خوبی است اگر می خواهید نظر شخصی خود را تغییر داده و یا برای چندین بار به او بگویید که چقدر دوستش دارید.هم چنان شما دارای روحیه ای هستید که از اشیاء لوکس بدتان نمی آید پس مطمئن باشید که به طریقی خود را لوس می کنید و خجالت می کشید.

 

متولدین آبان: امروز تمام کارها براساس نقشه پیش نمی رود،اما سعی کنید با این قضیه کنار بیایید.البته زمانی که اوضاع از کنترل تان خارج شود ناراحت می شوید اما بهتر است آرامش تان را حفظ کنید.خبر خوبی به شما می رسد و این باعث می شود تا کمی از ناراحتی های امروز را فراموش کنید.

 

متولدین آذر:  همکارانتان حس خوشبینی شما را روحیه بخش می دانند و از شما انتظار دارند که الهام بخش آنها باشید. اگر یک آذری به این تقاضا جواب ندهد خیلی بعید است و شما بدون شک خوشحال خواهید شد که پاسخ مثبت بدهید. این حرکت شما نادیده گرفته نمی شود و یکنفر آدم با نفوذ از این روحیه مثبت ” من می توانم“ شما خیلی تحت تاثیر قرار می گیرد.

 

متولدین دی: حواستان همه جا هست و نمی توانید یک جا جمعش کنید اما با این وجود سعی می کنید در محل کارتان عقلانی رفتار کنید. با یکی از دوستان صمیمی و همکار در مورد مسائل خصوصی صحبت کنید، اگر چه دوست ندارید کار را با مسائل خصوصی قاطی کنید.

 

متولدین بهمن: بعضی از شما ممکن است منبع جدید درآمد پیدا کنید و بعضی دیگر خبرهای خوبی درباره دارایی بدست می آورند . در هر صورت سیارات نشان می دهند که اکنون زمان نتیجه گیری از فرصت هایی است که خود را اخیراً نشان داده اند .

 

متولدین اسفند: سیارات دوباره شما را ترغیب می کنند که یک حرکت جسورانه انجام دهید.مادامیکه چند تایی از شما در گوشه ای با مقاومت روبرو شدید . حقیقتاً شما مدت زیادی به اندازه کافی با حوصله بوده اید دقیقاً شما می دانید اگر لازم باشد مخالفت تان را چگونه از پای در آورید. بنابراین عقب نمانده اید خیلی نزدیک هستید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد