به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

اس ام اس مخصوص نیمه شبwww.top.dortinblog.com

ببخشید بیدارت کردم میدونم دیگه خیلی قدیمی شده اس ام اس سرکاری نیمه شب ولی خواستم امتحان کنم ببینم هنوز حال میده یا نه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام اس ام اس زدم بگم سحری خواب نمونی یادت نره 4 ساعت دیگه باید بیدار شی!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ببین عزیز دلم پاشو………..
اگه پا نشی قهر میکنما………….
خب دلم برات تنگ شده…………
جون من پاشو…………
پاشدی………….
افرین عزیزم…………
حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس نیمه شب
شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم.
میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اومدم ازت معذرت خواهی کنم . میدونم خیلی تعجب کردی که واسه چی ؟ بعد وقتی میگم نمیفهمی ناراحت میشی . آخه الان مگه ساعت 3 نصفه شب نیست . خب واسه اینکه نصفه شب بیدارت کردم اومدم ازت عذرخواهی کنم . میشه منو ببخشی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
می خواستم یه چیز مهم رو بگم
پاهات از زیر لحاف اومده بیرون . یه وقت سرما نخوری!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم
کار خوبی کردم؟

  

 

 

بقیه در ادامه مطلب

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ببین عزیز دلم پاشو………..
اگه پا نشی قهر میکنما………….
خب دلم برات تنگ شده…………
جون من پاشو…………
پاشدی………….
افرین عزیزم…………
حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ساعت دو امشب قراره همه عقب مونده ها شفا بگیرن اس ام اس زدم جا نمونی

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
می دونم خوابی عزیزم. ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره، مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یه سوال: اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی؟

=========================================

نظرات 1 + ارسال نظر
stot جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 16:21 http://stot.ir/box

سلام
با ثبت لینک در لینک باکس تازه تاسیس ما به مزایای زیر دست پیدا می کنید:
افزایش آمار بازدید سایت
افزایش محتوا
افزایش رتبه ی شما در موتور های جستجو
واما مزایای ویژه این لینک باکس:
سرعت لود بسیار بالا
عدم استفاده از اسکریپت های بروز رسانی اتومات،صفحه خانگی اتومات و...
عدم وجود تبلیغات به خصوص تبلیغات گرافیکی

این مزایا با استفاده از یک سرور قدرتمند به علاوه ی یک نرم افزار طراحی شده مخصوص لینک باکس،محقق شده اند.
ضمنآ: به قید قرعه به 2 وبسایت از 30 وبسایتی که زودتر از بقیه اقدام به ثبت لینک در این باکس نموده اند به مدت 2 ماه لینک ثابت تعلق خواهد گرفت.
www.stot.ir/box

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد