به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

فال روز 17 شهریور ماه88!

فال روز 17 شهریور ماه88!



متولدین فروردین: امروز تغییرات زیادی در انتظارتان است. نباید از دوستان، همکاران یا خانواده بخواهید که با برنامه پیش بروند. بهتر است دور هم جمع شوید و جدی صحبت کنید.



متولدین اردیبهشت: اکنون زمان متناسبی برای انجام کارهای خانه از بین بردن اختلافات با پدر و مادر یا دیگر اعضای خانواده است . شاید بیش از حد نظم و ترتیب را اجرا کرده اید و به عبارتی افراط کرده اید.



متولدین خرداد: امروز هر چه بیشتر در رقابت ها شرکت کنید، شادتر می شوید. در حقیقت باید ثابت کنید که بداخلاق نیستید و بیش از حد، خودتان را برای زندگی ناراحت نمی کنید. اکنون زمانی است که باید علائق زندگی تان را گسترش دهید و به آنها فرصت مناسبی برای پیشرفتتان بدهید.


بقیه در ادامه مطلب


متولدین تیر: اگر اخیراً بیش از حد کار کرده اید،بودن در کنار همسرتان خستگی شما را برطرف می کند.اکنون کارهای زیادی دارید که نمی خواهید از شدت خستگی مریض شوید و سلامتی تان به خطر افتد.



متولدین مرداد: امروز شما مشتاق مسائل غیر طبیعی هستید، گرچه که مکثی کوتاه در انجام امور بسیارعجیب و خارق العاده خواهید کرد. حتی با این وجود شما امکان خواهید یافت که به دنیایی از تجارب دست پیدا کنید و با اشخاصی هم صحبت شوید که بسیار با شما متفاوت اند. هم چنین فرصت دارید که به شدت جذب شخصی شوید که در حالت طبیعی، به نظرتان نمی آمده و جلوه ای نداشته است.





متولدین شهریور: دوست دارید کارهای جالب انجام دهید و از کارهای کسل کننده دوری می کنید.آماده باشید اگر برنامه هایتان تغییر کرد.



متولدین مهر: در حال حاضر همکاران نتان پر از شگفتی و مطالب جدیدی برای شما هستند که شما مایل اید آنها راکشف کنید،نگران نباشید چرا که شما مجبور نیستید با مطالبی آزاد دهنده و شوک دهنده رو به رو شوید ولی در هر حال از جنبه های دیگری همکار یا رئیس تان راخواهید شناخت. این به شما کمک میکند که به آنها از زاویه ای جدیدی نگاه کنید.



متولدین آبان: درست است که ما فکر می کنیم خیلی می دانیم اما همیشه چیزهایی هست که یاد بگیریم .هرچقدر بازتر فکر کنید بیشتر به دست می آورید.شاید افرادی با تمدن و فرهنگ متفاوت از کشورهای دیگر را ملاقات کنید و روشی دیگر در زندگی کردن بیاموزید.اگر فرزندانی دارید آن ها را بهتر می شناسید و می توانید رفتار بهتری با آنان داشته باشید.





متولدین آذر: نگاهی به آینه بیاندازید و ببینید آیا چیزی در قیافه شما نیاز به تغییر دارد. شاید قیافه تان نمایانگر شخصیت قبلی شما باشد و با روحیه جدیدترین سازگار نباشد. از همه بالاتر، با خود روراست باشید و تغییرات را فقط بخاطر خود ونه بخاطر دیگری در خود بوجود بیاورید.



متولدین دی: انرژی فوق العاده ای دارید و از دیگران پیشی می گیرید. اما لطفاَ مراقب باشید که با همکار یا آشنایی رفتار بد نکنید. مودب بودن کار راحتی است و از مشکلات بعدی جلوگیری می کند.



متولدین بهمن: سعی کنید انرژی تان را در مسایل مالی خرج کنید . موضوع این نیست که کاملاً در این زمیه پا در هوا هستید اما سیارات می توانند بر شما اثر بگذارند و باعث رویاپردازی در این زمینه شوند . در تفکر تان خلاق باشید . اما حتماً واقع گرا و فعال باشید .



متولدین اسفند: اگر بخواهید به هر دویتان کمک شود که از چشم انداز مورد نیازتان سود ببرید. پیشنهاد یک نوشابه با یک غذا به زودی این رابطه بسیار نزدیک خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد