به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

فال روز 10 شهریور ماه88!

متولدین فروردین: شاید کمی شک و تردید داشته باشید. بسیاری از سوالات بدون جواب پاسخ داده می شود.

 

متولدین اردیبهشت: جذب موسیقی رمانتیک و ادبیات می شوید . رفتارهای عجیبی دارید که اطرافیان متعجب می شوند . شاید هم دچار کم خوابی شوید.

 

متولدین خرداد: در محل کار بسیار مفید هستید و به نظر می رسد از یک نفر به نفع خودتان استفاده می کنید. شاید با یک نفر قرار داشته باشید، اگر این شخص جنس مخالف است، جذابیت او را زیاد جدید نگیرید زیرا این عشق واقعی نیست.

  

 

بقیه در ادامه مطلب

متولدین تیر: امروز روزی است که شما نیاز دارید با مردمی که نسبت به شما احساس همدردی و همفکری دارند و به شما آرامش می دهند وقت بگذرانید. شما هیچ انرژی، برای مقابله با افرادی که غیر دوستانه یا موضع گیرانه عمل می کنند، ندارید و ترجیح می دهید به جای درگیر شدن در دعوای خواسته های آنها، از آنها فاصله بگیرید. ممکن است برخی مردم از این حالت بی خیالی شما، سوء استفاده کنند ولی شما به زودی آنها را خواهید شناخت و نهایت تلاش خود را می کنید که در دسترس آنها نباشید.

 

متولدین مرداد: امروز روزی است که شما نیاز دارید با مردمی که نسبت به شما احساس همدردی و همفکری دارند و به شما آرامش می دهند وقت بگذرانید. شما هیچ انرژی، برای مقابله با افرادی که غیر دوستانه یا موضع گیرانه عمل می کنند، ندارید و ترجیح می دهید به جای درگیر شدن در دعوای خواسته های آنها، از آنها فاصله بگیرید. ممکن است برخی مردم از این حالت بی خیالی شما، سوء استفاده کنند ولی شما به زودی آنها را خواهید شناخت و نهایت تلاش خود را می کنید که در دسترس آنها نباشید.

 

متولدین شهریور: معمولاً فردی تنبل نیستید اما ماه سپتامبر را به آرامی شروع می کنید.تنها کارهایی را که لازم است اکنون انجام شوند،به پایان برسانید.اگر به مقدار کافی پول دارید،چیزی بخرید که از آن لذت می برید.اما گران نباشد.

 

متولدین مهر: امروز بسیار مهربان و همدرد دیگران شده اید و با تمام وجود تبدیل به گوشی شده اید که درد دل دیگرانی که احتیاج به توجه دارند را گوش می دهید. هم چنین امروز روزی است که میتوانید در آن استعدادهای خلاق و هنری خود را کشف کنید حتی اگر درمواردی عادی باشد امروز عصر، آن قدر هوس رفتن به سینما یا تاتئر می کنید که تقریباً ناممکن است که نروید.

 

متولدین آبان: امروز در محل کارتان مورد توجه سایرین هستید.امروز از سلامتی خوبی برخودار هستید اما اگر نبودید فعالیت را بیشتر کنید و هر کاری انجام دهید تا انرژی تان را به دست آورید.

 

متولدین آذر: هر آنچه امروز بگوئید، یکنفر عصبانی خواهد شد ولی بهشان اجازه ندهید که به شما این احساس را بدهند که شما در اشتباه هستید فقط به این دلیل که از آنها حمایت زبانی نکردید. شما بیش از آنچه فکر می کنید را می توانید با توسل به حقیقت و نه با پشت کردن به آن، آن هم فقط به دلیل بدست آوردن صلح و آرامش. حل و فصل کنید.

 

متولدین دی: ‌امشب را با کسی که دوستش دارید، بگذرانید. زندگی با سرعت نور شروع به حرکت می کند. اگر می خواهید که همسرتان در آینده با شما دعوا نکند سعی کنید رفتار خوبی داشته باشید.

 

متولدین بهمن: امروز زمانی را صرف فکر کردن به وضعیت فعلی ارتباط های تان می کنید . شاید لازم باشد به شخصی اعتراض کنید با به آنها بفهمانید که آماده نیستید مسائل را آن طوری که پیش می روند بپذیرید . حتی شاید مجبور باشید از شخصی خداحافظی کنید . با وجود این اکنون زمانی است که روابط کاری با موفقیت پی می روند . به خصوص اگر از هر دو طرف رابطه تلاش کنند .

 

متولدین اسفند: شما اگر تعهدات زیادی گردن بگیرید خودتان را در وضعیت خوبی خواهید دید. کارهای روزانه تان را اولویت دهید و بگذارید که بقیه روی صندلی انتظار بمانند . بدترین روش این است که کار را نیمه کاره انجام دهید تا این که یکی دو تا کامل .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد