به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

به روزترین و بزرگترین سایت دانلود نرم افزار و موزیک.عکس.ترفند

مجموعه ازبرترین نرم افزارها.موزیک ها.ترفندها.نوشته های طنز و....

فال روز 5 مرداد ماه88!

فال روز 5 مرداد ماه88!

 

متولدین فروردین: از دیگران دلگیر می شوید منظورشان را اشتباه برداشت می کنید. اما نباید با همسرتان هم همینن طور رفتار کنید.

 

متولدین اردیبهشت: به شدت کار می کنید .البته با همکاران  تمام روز را غیبت می کنید بنابراین حوصله تان سر نمی رود . بهتر است امروز کار و تفریح را با هم ترکیب کنید که البته نیاز به انگیزه دارید که باید به دنبالش بگردید .

 

متولدین خرداد: امروز کمی مشکل وجود دارد مثلاً در رابطه با مسائل ملکی، خانه و خانواده سعی کنید شرایط را تا چند روز دیگر تحمل کنید. تا بتوانید بعد از آن پیشرفت کنید و سوء تفاهم ها را حل کنید و همین طور برای آینده نقشه بکشید.

  

بقیه در ادامه مطلب

متولدین تیر: احساسات تان بر شما غلبه کرده است و هر نوع استرس و اضطرابی بر کارتان تاثیر می گذارد.همکاران تان از این که حالت غیرعادی پیدا کرده اید،خوشحال هستند.

 

متولدین مرداد: امروز ارزش های شما ممکن است دست خوش تغییرات اساسی شود که نه تنها شما، بلکه اطرافیان شما را تنی نیز شگفت زده خواهد کرد. مواردی که تا به حال برایتان بسیار مهم بوده ممکن است ناگهان جلوه خود را از دست بدهند، یا روی مطالبی کار کنید که قبلاً برایتان حتی ارزش دوباره فکر کردن را نداشت. این تجربه ای عالی است و ذهن شما را به روی انواع احتمالاتی باز می کند که هرگز قبلاً مورد توجه قرار نداده بودید.

 

متولدین شهریور: امروز بعضی از افراد قابل پیش بینی هستند.بنابراین در برخورد با آنها با مشکل روبرو می شوید.اما خودتان هم همین رفتار را دارید.امروز بهتر است هر کسی به حال خودش باشد و با خودش تنها باشد.صحبت کردن درباره مشکلات بی فایده است.

 

 

متولدین مهر: زمان آن فرا رسیده که راجع به کارهای روزانه و شرایط کاری تان فکر کنید ، خصوصاً اگر آنها آن قدر خسته کننده هستند که میخواهید از دستشان فریاد بزنید(( خسته شده اید)) کارهای تکراری و وظایف همیشگی نیز امروز اعصاب شما را خرد می کند و باعث می شود از کوره در بروید برخی افراد عقیده دارند که زندگی همین است و باید راه این روش بچسبید ولی شما مطمئن اید که خیلی سریع اوضاع تغییر کرده و بهبود خواهد یافت.

 

 

متولدین آبان: اگر در آرزوهای تان به دنبال کسی می گردید که می دانید در واقعیت هرگز وجود ندارد مطمئن باشید امروز در مقابل چشمان تان می باشد.شاید رابطه ای در حال حاضر صورت نگیرد اما مطمئن باشید در آینده یک رابطه عمیق صورت می گیرد.

 

متولدین آذر: احتمال یک اختلاف عاشقانه بین شما و آن شخص خاص وجود دارد. یکی از شما خیلی عیب جو و عصبی خواهید بود و یا بطور آگانه یا غیر عمدی سعی خواهد کرد که دیگری را نادیده بگیرد. این که این مسئله فقط یک اختلاف زودگذار باشد یا به یک مشکل بزرگ تبدیل شود بستگی به این دارد که شما چقدر سرعت عمل در حمل اختلاف نشان دهید. داد و بیداد کردن مسئله ای را حل نمی کند مگر این که فکر کنید نکته ای را به دیگری ثابت کنید.

 

 

متولدین دی: امشب شما بسیار جذاب هستید. اگر امروز دعا نکنید نمی توانید کارهایتان را به خوبی انجام دهید. سیارات از شما حمایت می کنند بنابراین شجاع ودلیر باشید و سعی کنید خجالتی و بی اراده نباشید.

 

متولدین بهمن:  ستارگان تشویق تان می کنند تا در رابطه با چگونگی پیشرفت در هفته های آینده فکر کنید . با کسانی که اطلاعاتی دارند یا می توانند شما را به چنین افرادی معرفی کنند صحبت کنید . دانش قدرت است بنابراین شاید در فکر اضافه کردن معلومات یا مهارت به گنجینه خود باشید  در این مورد برای بدست آوردن تمامی اطلاعات مربوط درنگ نکنید.

 

متولدین اسفند: سنجاق کردن دیگران در یک چارچوب ترتیب داده شده کاروبار تمام وقت امروز است . اگر می خواهید به تلف شدن وقت تان پایان دهید باید برنامه های قریب الوقوع بزنید این نیست که دوستان شما را نرنجانند . اما در نظر بگیرید که هر کس می تواند در چنین موقعیتی قرار بگیرد که به دوستش نیاز پیدا کند. لطفاً‌ خودتان شخصی انجام ندهید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد